سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه عبرت اندوزد، بینا شود و آنکه بینا شود، دریابد و آنکه دریابد، بداند . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آذر 18 , ساعت 11:54 صبح

به نام صاحب سلام

در جواب شعر لاف عشق

حقیقت عشق در جواب لاف عشق

گفته بودم دلم با تو چه میزان شده است

در فراق عشق تو زار و پریشان شده است

غم عشق پرسیدن ندارد،تو ببین حال مرا
دل در کلبه غم، با خاک یکسان شده است

در پس پرده عشق،دل من بود شکست
سر صفراوی تو رو به حزیران شده است

آن کمان رخ ابروی تو،دل را خوش ببرد
در هجوم چشم تو، دل تابع رندان شده است

شب من، بغض و حال من اشک،در فراقت یار
آن زمانی که دلم عاشق یک جان شده است

چه بگویم زغمت، همه وقت، سحر می بینم
خنده بر حال دلم، صحبت ایشان شده است

قصه ها گفتم و سوختم، چو شمع آب شدم
باخیالت  دل من، بی سرو سامان شده است

دل من گلی می خواست تا باغبانیش کند
سر تو گرم بود، و دلم اینگونه حیران شده است

فکر من در عشق بود و کام تو در هوس
بذر عشق کاشتم و حاصلش ایمان شده است


علیرضا عبدی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ